Катаракта і тонування автомобіля

Взаємозв'язок, виникнення катаракти і тонування скла автомобіля.

Все частіше і частіше лікарі офтальмологи стали звертати увагу на виникнення захворювань очей у людей, які тривалий час проводять за кермом автомобіля.

Інтенесівний вплив ультрафіолетових променів, може завдати серйозної шкоди зору людини. Якщо розглядати законодавство багатьох країн, ми бачимо, що занадто сильне тонування заборонено, оскільки може стати причиною ДТП. Також, багато виробників автомобілів роблять недостатню тонування стекол для повноцінного захисту очей від УФ випромінювання.
Однак, за думкою ряда експертів, відсутність тонування на передніх і бічних стеклах підвищує ризик розвитку катаракти у людей, яким доводиться проводити багато часу за кермом.
Дослідники з Інституту захворювань органів зору (США) перевірили інтенсивність потоку УФ-променів підтипу А (які, на відміну від УФ-променів подтипу В, не затримуються звичайним склом) усередині 29 моделей авто, виготовлених 15 провідними світовими компаніями - виробниками автомобілів. Вчені встановили, що лобове скло автомобілів забезпечували достатній захист очей від УФ-А променів. Але передні бічні стекла давали такий захист лише в 14% всіх моделей машин.
На думку дослідників, це дає непряме пояснення тому, що у багатьох мешканців, які щодня користуються автомобілями, частіше вражається катарактою ліве око.
Знизити небезпеку розвитку захворювання можна або за допомогою тонування передніх бокових стекол атермальною плівкою, або встановленням спеціальних стекол, що не пропускають небезпечні ультрафіолетові промені.